Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.10.2013, 23:47   #16
Tomas_XRV
 
Tomas_XRV's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Tomas_XRV jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 godz 8 min 39 s
Domyślnie

Potwierdza ktoś i wytłumaczy jeżeli tak jest, że lepiej mieć nawet przy pełnym baku odkręcone dwa kraniki?
Tomas_XRV jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Obrotomierz i rezerwy, problem RD04 Lucky Luke Układ elektryczny i zapłonowy 3 20.08.2013 01:11
kontrolki paliwa - RD04 bartol Układ elektryczny i zapłonowy 1 02.07.2013 20:50
kontrolka rezerwy 07/07a Reinchardt Wszystko dla Afryki 40 08.08.2011 10:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.