Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.02.2013, 22:18   #10
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Rychu72 Zobacz post
Kupiłem ostatnio na zapas pumpe i tak się zastanawiam od czego to było. Sprzedawca pisał, że do Afryki, ale przewód jest dwa razy dłuższy niż w orygianle i króciec gumowy jakiś dziwny.
Jakieś pomysły?
Pompki z AT nie maja tego zaginanego łączenia pod gumą. Po zakupie należy sprawdzić czy jest to oryginalnie zagięte i nikt tam nie wkładał palców.

Raz rozgięte blaszki powodują trudności z uszczelnieniem.

Nie sprawdzać wodą bo to nic nie da. Najlepiej w AT

p.s
czasem taki fachowiec ja mu się styki zawieszą rozbiera całość , potem składa i sprzedaje .

pozdrawiam
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompka hamulcowa Kryla Hamulce, kola, opony 5 04.06.2014 09:46
Jaka pompka ręczną do kół ? chomik Hamulce, kola, opony 22 30.03.2009 16:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.