![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
![]()
Trochę prądu powinien przyjąć zawsze - więc wskazówka na prostowniku powinna drgnąć. Nie powinieneś jednak ładować prostownikiem samochodowym - 2A max na te akumulatorki.
Spróbuj pod niego podłączyć jeszcze jakąś żaróweczkę, czy na pewno jest uszkodzony, bo może to twój prostownik nie domaga? Zanim podłączysz nowy akumulator sprawdź kostki regulatora, świateł, oraz kostkę przy przekaźniku rozrusznika. Jeżeli wszystko OK, to uruchamiaj motocykl z podpiętym woltomierzem. Regulator dający za wysokie napięcie uszkadza prawie wszystko. |
![]() |
![]() |