![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
I przychodza nastepne pytania:
-czy musze wylac stara benzyne z baku czy wystarczy tylko zalac swiezej do pelna? -Czy u was tez jest detka z rowerowym wentylem ![]() JAko ze teraz narzekam na brak czasu-nie moge skorzystac od razu z waszych rad.Musze czekac jeszcze prawie miesiac. Mialem pomysl-ze bede wszystko rozkrecal pokolei i wysylal zdjecia na forum z zapytaniem czy to tak ma wygladac. Pomysl z odkreceniem swiecy i wlania kapke oleju na cylindry wydaje mi sie wlasciwym rozwiazaniem po tak dlugim postoju-tym bardziej ze nie wiem w jakim w ogole stanie jest silnik.Wyznaje zasade-najpierw pomysl,pozniej zrob w przeciwienstwie do mojego brata-pozniej przypomina to bajke "sasiedzi"-tego chcialbym uniknac. Wiec z waszych propozycji wnioskuje: -naladowac akumulator (sie robi) -wymienic plyn w chlodnicy,filtry(powietrza i paliwa) -Odpalic silnik (po tym co pisze wyzej)-i sprawdzic czy chodzi. -Zmnienic najpierw lancuch ![]() -wymiana opon ![]() -Jakies smarowanie ![]() ![]() -Kontrola ogolna z zewnatrz (silnika nie sprawdze,bedzie chodzil-OK,nie-naprawa) Pominalem cos ![]() |
![]() |
![]() |