![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
oj Panowie żółć się*z was wylewa.
![]() a propo wyprawy, to koleś na zdjęciu wykręca czujnik ciśnienia oleju, bo z pod niego leciał mu się*olej. a nie jakąś tam głowicę rozbiera, po drugie jak widać moto wyprawę*zrobiły, czy też robią nadal, tysiące km po pustkowiach jadą i dają radę. dodam jeszcze od siebie, że koleś jedzie na lc8 z 2004 roku, więc nie jest to to samo co późniejsze roczniki, dodatkowo, popełnia duży błąd, bo jedzie na wydechu 2 w1 bez porządnego przelotu z tyłu, dodając do tego rocznik 2004, może się to skończyć wydmuchaniem uszczelki a teraz a propo firmy Bajaj, to od czasu ich wkładu finansowego KTM wypuścił i wypuszcza kolejne, rewelacyjne maszynki duke125, duke200, KTM freeride 350 i elektrik, exc-f 350. a na koniec 2012 ma sie pojawic nowy KTM 800 adv i 1200 adv podobnie było też z Land roverem, wszyscy psioczyli że TATA wykupił landka, a zobaczcie co sie dzieje, DISCO 3 przy DISCO 4 to jak ubogi krewny. do tego doszedł najnowszy Evoque. no więc o czym my tu mówimy, KTM ma ponad 60% udział w rynku motocykli Offroad na całym świecie, zdominował prawie wszystkie imprezy tego typu wszędzie i to również dzięki pieniądzom z Bajaj-a.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |