Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.10.2011, 20:25   #14
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

Ja miałem w starym silniku 4-4,5 bara- brała olej ale paliła ładnie i pracowała równo. W silniku zakupionym od innej miałem 10-10,5 bara. Nie brała oleju i było cacy
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Miernik kompresji za 85zł z allegro - dobre to? krzysiek_m Silnik, sprzęgło, skrzynia 15 02.11.2012 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.