![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dzieju to ma wersje RD03S. Już takich nie produkują
![]() Moja przy 50 000km miała 12.5 atm na oba. Potem 11.5atm przy 75 000km. 10,5 przy 100 000km 9,5 przy 125 000km 8,5 przy 150 000km i zatrzymało się przy 8 i tak jest teraz przy 170 000km. Tak samo liniowo wysuwa mi się napinacz od nierządu ![]() Co do pomiaru to wyjmujemy po jednej świecy z cylindrów oraz filtr powietrza. Gasimy światła i gaz na maxa ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Miernik kompresji za 85zł z allegro - dobre to? | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 02.11.2012 20:28 |