|
|
|||||||
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
|
księgowy...
![]() |
Jak swego czasu, dawno temu
jeździłem WSK-ą 125-tką to super motorek był , on sie wcale nie psuł. No wiadomo trzeba było wozić jakiś zapas, kilka świec, klucz do świec, styki (platynki), cewke zapł... itp. w kieszeniach łapy zawsze jakieś brudne miałem, bo po drodze zawsze coś tzreba było poprawić![]() Do tej pory bym nim jeździł w berecie z antenką i petem w ustach jak gajowy Marucha ![]() A moze bardziej do tyłu. Na Maroko to wielbłady, zeżrą byle co i adrenaliny w nich mało, zawiozą gdzie trza spoko.... Na Kirgistan to wiadomo konie, po co tam motory wozić... W Afryce filtr paliwa wymienia sie może 3 minuty, w KTM-ie 3 godziny no i co z tego, jedno sie zapycha tak samo jak drugie. Polonez to taki dobry samochód był, potrafił go naprawić każdy mechanik/kowal w okolicy ![]() Pane, to se ne wrati
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Maroko Enduro 2011 1-15.04.2011 | stoner | Trochę dalej | 53 | 07.12.2018 23:26 |
| Jedno oko na Maroko.. | radekbrt | Trochę dalej | 8 | 26.09.2013 21:24 |
| Maroko 10.2011 | kowal73 | Trochę dalej | 22 | 10.01.2012 21:45 |
| Maroko z lapanki II - relacja [2011] | sambor1965 | Trochę dalej | 26 | 11.08.2011 22:12 |