![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Niepozorny
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wiocha na Jurze, bliżej Krakowa niż Częstochowy
Posty: 565
Motocykl: Bardzo stara Teresa
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 3 godz 55 min 34 s
|
![]()
Jak zwykle jesteście wspaniali i można na Was liczyć.
Przepraszam, że nie odpowiadałem wcześniej ale nie mam dostępu do netu w pracy bo moja firma ma problemy z płynnością i nagle odłączono nam prąd ( nomen -omen ) a tego nie załatwi żadna przetwornica ![]() Ale do rzeczy. Myślę, że wystarczy mi ok. 300W. Mniejsza moc zawęzi mi nadmiernie pole magnetyczne i zmniejszy przepływ i będę musiał wydłużyć czas procesu a tego prawdopodobnie moja 4-letnia Jułasa nie wytrzymie. Co o tym sądzicie?
__________________
Moja jest tylko racja bo to Święta Racja. A nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam. ( Dzień Świra ) Kocham Łódź |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Problem z serduchem RD 07a | Belfegor | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 16.04.2012 11:37 |