![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
istotnie ceramiczna się nie stopi, pozostaje jednak kwestia dokładności i powierzchni roboczej styku.
W tej sytuacji jednak połączenie kostkowe a tym samym konektorowe( bo to siedzi w kostkach) daje większe powierzchnie styku. Tak sobie myślę że należało by się zająć przyczyną przegrzewania a później minimalizowaniem skutków ubocznych. Co z tego że pozmieniamy kostki itp jak nadal na regulatorze będzie można smażyć naleśniki .
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 20:36 |