![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
|
![]()
pracuje na sworzniach w środku, które są chronione przed brudem o lub xringami a smarowanie łańcucha na zewnątrz odpowiada tylko za jego współpracę z zębatkami. W środku łańcuch posiada swój własny smar, raczej stałej konsystencji. Poślizg między płytkami i oringami ma być po to, żeby się te gumy nie wytarły, bo syf wejdzie do środka, a smar wylezie na zewnątrz. Tylko jaki udział w tym ma nafta lub ropa? Ropa wydaje mi się właśnie bardziej śliska. Dlatego chciałbym rzeczowej odpowiedzi.
Artuditu, jeśli posiadasz stosowną wiedzę to podziel się z mniej doświadczonymi i nieświadomymi. Bo na Twoje pytania odpowiedziałem, ale nie znajduje tam nadal odpowiedzi na swoje pytania. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Impregnacja/konserwacja ubrań motocyklowych | piotreklodz | Ciuch Afrykańczyka | 30 | 07.07.2015 21:26 |
Czyszczenie zbiornika ??? | suchy | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 21.04.2013 23:48 |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 06:41 |