Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.06.2008, 21:31   #12
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Gregor Zobacz post
Ale mało który japoniec przewidział że Afri będzie w polskich piochach katowana

Toż to ona ma strikte afrykańsko pustynno rodowód ale fakt. widzialem dziś wskazówke stojac pare razy pod rząd na czerwonym świetle na połowie skali. na 2/3 włacza mi sie wiatrak, ale to ma żadko miejsce nawet korkach o ktorych pisze Wietszny. czyms sie te afryki jednak różnią od siebie choc są takie same. łysolowi sie przy 30 000km ponoc tarcze same pogieły.

kiedys, po zalaniu syntetyka do silnika + motorlife zrobiłem mały tescik.
nad wisła jest taka fajna piochowa plaża, gdzie ide ostro na 2 lub 3 biegu, 6000rpm, tak przez 3min. TA grzał sie pod czerwone pole. AT po w/w usprawnieniach tylko właczał sie wiatrak i 2/3 na skali. GS1100 olejakiem temp oleju po tej samej trasie skoczyło tylko o jedna kreske. ( ave Pastor )
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.