![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Nikt nikogo w tym temacie nie przekona. Ja uczę mojego ojca że się kurczowo kierownicy nie trzyma, ale on wie lepiej, bo już tak 30 lat jeździ.
Reasumując: JA z czystym sumieniem mogę polecić POCZĄTKUJĄCEMU opony nowe, świeże, drogie, ale oferujące coś za te peeleny. Z czasem ten początkujący stopniowo wczuwając się w motocykl może eksperymentować, ale będzie bogatszy o wiedzę dotyczącą zachowania się motocykla na NOWYCH oponach. Nigdy w życiu nie polecę początkującemu, który wawalił na motocykl jakąś kasę a nie 4kpln, używanej czy leżakowanej opony. Zbyt duże ryzyko, a zbyt mała oszczędność. To chciałem podkreślić ![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |