Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.06.2010, 15:20   #11
kyller


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: UK prawie pakistan :-)
Posty: 46
Motocykl: nie mam AT jeszcze
kyller jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 7 godz 47 min 23 s
Domyślnie

moje3grosze
wczesniej sie nie odzywałem bo generalnie mało sie odzywam :-)
(a na dodatek podobne rectifajery składam)
ale zgadzam sie z R2D2
1.IMVHO ten rectifajer ma klasyczna konstrukcje i tyle bo nie ma lepszej metody przy pradnicy 3-fazowej tego typu
oczywiscie zrobienie dobrego wcale nie jest proste mimo schematów krązacych w necie
2.przy regulatorze impulsowym który z pewnoscia byłby lepszy kolejna bariera jest gabaryt
kyller jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.