Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.05.2010, 17:50   #5
Uriel


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 230
Motocykl: RD03
Przebieg: Cofany
Uriel jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 21 godz 4 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Transglobal Zobacz post
Moja rada taka " Trzeba tankować "
Bez czujnika rezerwy to trudno wyczuć ile zostało czasem ;-)


A tak w ogóle to jeśli problemem byłby zatkany wężyk to rozwiązaniem ad hoc by było położenie motocykla na lewym boku żeby wacha się przelała nad drugi kranik, nie?
__________________
Piszę poprawnie po polsku.
Uriel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
XL600r nie pali ;/ Jasiooooo Inne - dyskusja ogólna 48 10.05.2012 02:48
Nie pali Pawel Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 06.11.2011 21:49
Pali bezpiecznik cyngiel Układ elektryczny i zapłonowy 11 01.05.2011 12:24
ile litrów zostaje na "rezerwie" w rd07a ? ? zibiano Uklad paliwowy i wydechowy 9 09.09.2008 22:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.