![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 6 godz 43 min 21 s
|
![]()
Wiem, właśnie o XT600 jako dawcy myślałem.
zr7 ma również podobny. Zbyt duży nie ma sensu. Chyba optymalny byłby tak o 2 rzędy więcej niż ma oryginalny - wówczas problem z wysokością odpada. Ale chwilka, może źle kombinuje, ale można to zrobić tak: - wywalamy oryginalny - dajemy przewody o ciut mniejszej średnicy dla pozornego zwiększenia ciśnienia aby mieć moc do "popchania" oleju wyżej niż obecnie - dodatkowy zbiornik byłby teoretycznie zbędny (chociaż będę optował za nim mimo wszystko - w przypadku awarii można szybko zaślepić ten nadmiarowy układ i mieć jakby co olej do wykorzystania na dolewki z tego zbiornika) Takie luźne myśli. Przykładowe poza XT jakie wymyślilem sobie: http://moto.allegro.pl/item897284076...zr_7_zr_7.html http://moto.allegro.pl/item920585602...3_k4_1000.html http://moto.allegro.pl/item891289807...50_sv_650.html Musiałbym te chłodnice i tak jakoś pomierzyć, bo szerokość będzie lekko też ograniczona.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |