![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
W przypadku np zbyt sztywnej podcisnienie nie będzie w stanie precyzyjnie podnosić szklanki i dawkowanie paliwa będzie ...jakieś tam na oko. dobrze by też było aby była odporna na zginanie. Co z tego że będzie bardzo tania jeśli nie bedzie miała parametrów oryginału. Proponuję pogadać z producentem, podjechać osobiście z jakąś membraną żeby dotknął pomacał i powiedział czy ma taki sam materiał. Następnie wykonał model testowy na którym zrobi się próby drogowe i stwierdzi przydatność.Oczywiście wytrzymałosci przebiegowej nie da się okreslić przez np miesiąc jazdy ( kurierzy byli by tu pomocni lub ktoś jadący w trasę ....tylko co jak mu padnie gdzieś tam ..... ) Zamawianie w ciemno bez testów i potwierdzeń chyba nie jest do końca poprawne.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 06.01.2010 o 18:12 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) | puntek | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 30.11.2016 10:40 |