![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Proszę o sprecyzowanie mi w końcu na jakiej zasadzie działa regulator w naszych afrykach (i innych o podobnej konstrukcji)- bo nie chce żyć w błędzie. Do tej pory byłem przekonany że regler pozbywa sie nadmiaru prądu robiąc zwarę i zamieniając go w ciepło. Alternator przy tym pracuje cały czas na maxa - nie ma szczotek na wirniku- jest magnes..... Marne połaczenia reglera z resztą instalacji - regler cały prąd zmienia w ciepło i sie jara....? Kiedy jeżdze z wyłączonymi światłami (w terenie) regler ma więcej prądu do "zmasowania" i sie bardziej grzeje niż jak jadę na światłach.......
![]() ![]() ![]()
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |
Regulator napięcia fh014aa | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 19.07.2011 09:52 |