![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Gdzieś chyba na stary forum było że reglery padają międzyinnymi za sprawą dużego poboru prundu (manetki, zapalniczki, itd.). I tak sobie rozmyślająć na trasie i gapiąc się raz po raz na voltomierz, czy warto zaoszczędzić/ odciążyć owej energi na wyłączeniu podświetleń zegarów przynajmniej na jazdę w dzień?
__________________
dakar noir |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |
Regulator napięcia fh014aa | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 19.07.2011 09:52 |