Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.02.2022, 10:20   #11
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 42 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał robertG7 Zobacz post
Ale po co mi Lion jak YUASA YTX14-BS to ołowiany
Lidlowy dawał radę, a taki CTEK będzie nieodpowiedni?
lidlowy w trybie motocyklowym ładuje prądem w okolicy 0,8A przykjmuje sie ze powinno sie ładować 1/10 pojemności czyli przy 14Ah to 1,4A ten cetek 10A ma większy prąd ponad 7krotnie od zalecanego dla ciebie, jeśli masz i używasz lilowego pozostań przy nim , ewentualnie po naładowaniu lilowym możesz sobie podpiąć potem ceteka choć do motocykli uwazam ze lepszym rozwiązaniem bedzie CTEK CT5 POWERSPORT bo kosztuje mniej https://elma-rk.pl/prostowniki/40043...-9-3-5a-p.html a to jeszcze lepszym rozwianiem bedzie bo taniej i 3,5A
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.