Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.06.2021, 07:13   #11
zylek
 
zylek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 467
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
zylek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 40 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Tak i potrzeba 4 tkc by przejechać tyle co na jednym motozie.
Coś za coś

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
A czy motoz na przedzie wytrzymuje tyle co TKC?
Mi masakrycznie motoz adv na przodzie wyząbkowały po 3 czy 3,5kkm, ale opona była używana niezgodnie z przeznaczeniem, prawie tylko asfalty. Przy szybszej jeździe po zakrętach, schodzi tak, że był pył z gumy na lagach. W pierwszej sekundzie myślałem, że lagi się wylały TKC na przód jest bardziej uniwersalną oponą, szczególnie na szosie widać jej przewagę nad motoz. Już nie jeden z czarnuchów pisał, że najlepsze combo to: przód tkc, tył motoz adv. Empirycznie przód motoz adv jest taki se,
zylek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.