| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przelatałem dopiero 350 km na CRF300L. Spalanie 2.8-3.0 l/km. Max obrotów to 5500/6000. Staram się wachlować w obrotami i nie zamulać. Pewnie po dotarciu, z rogalem i po górach wypije max 3,5 l/km.  
		
		
		
		
		
		
			Dziurawa szutrówka max 70 km/h. Zawieszenie nie nadąża wybierać. Mam takie poczucie graniczące z pewnością, że na starym LC4 640 ADV leciałbym 100 km/h i drapł się po dupie z nudów. No, ale to jest szwenduro a nie jebnięty radykał. Stare klasyki idą w cenę. Miałbym olbrzymi opór wysłać takie cacko w błoto. https://www.olx.pl/d/oferta/suzuki-d...5-IDIr3dg.html 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |