![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Ja tam nie do konca wierze w czarnowidzenie w stylu "tanie lifepo"
![]() Argument ze "alternator podaje tyle i juz" jest sluszny, tak samo jak prosta ladowarke w telefonie nie obchodzi co telefon zrobi z tym napieciem/pradem. Ladowarka daje tyle i tyle i pomijajac wspolczesne wynalazki z komunikacja, na tym jej rola sie konczy. To BMS w telefonie jest rzeczywista ladowarka, tam nastepuje regulacja pradu i napiecia wzgledem poziomu naladowania baterii. Czy komunikacja z ladowara jest koniecza - dla niektorych producentow tak, bo tylko wtedy mozna korzystac z "szybkiego ladowania" - czyli jezdzie po bandzie gdzie dobrze zeby ladowarka "wiedziala" co sie dzieje. Niektorzy maja to gdzies i laduja szybko tez bez komunikacji. Ale czy komunikacja jest czy nie ma - kazda ladowara w jakims standardzie naladuje kazdy telefon. To BMS w telefonie decyduje ile i kiedy wezmie sobie z tego co daje ladowarka. Nie wiem dlaczego mialoby to dzialac inaczej w wypadku LiFePo. |
![]() |
![]() |