![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Nie podajesz Torak jakie to fifirifi tych otworów oraz ile ma ich być.
Przy 5 mm i wiertle stożkowym/stopniowym możesz nie przebić się jedną średnicą przez materiał - jeśli możesz wiercić z dwóch stron to ok, jeśli profil to dupa. Chyba, że nie przeszkadza Ci gzymek/fazka z większej średnicy. Jak otwory powyżej 35mm to są otwornice skolko ugodno z wiertłem prowadzącym. Robi to dobrze pod warunkiem wolnych obrotów i systematycznego podlewania chłodziwem. Chłodziwo lub jakiś tam cutting fluid ogólnie i tak obowiązek przy każdej obróbce. Od biedy może być WD40 - zawsze to lepiej niż nic. Max co robiłem ten sposób to 70mm w 4mm stali czarnej. Idzie bez problemu wiertarką aku na pierwszym biegu. Jedyny warunek jest aby zanim zacznie się wiercić na dobre wyrobić sobie wyraźny rowek prowadzący bo inaczej szlag tafi pilota. DAHIK ![]() Jeśli otworów nie jest wiele po taniości casto lub leroy gdzie możesz pomacać otwornice i adaptery. Na poważną robotę będziesz wiedział jak się uzbroić. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 21.06.2020 o 11:01 |
![]() |
![]() |