![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
|
![]()
Fajnie to opisałeś. Moje wnioski na przyszłość: jeśli będę zakładał alarm (ubezpieczyciel) pójdę w OEM Honda aby był jak najmniej inwazyjny dla układu elektrycznego. Jako, że to będzie jedyny gadżet dopięty do instalacji w okresach postoju powinno pozwolić na bezproblemowe hibernowanie 1-2 miesiące w ciepłym garażu. Odnośnie podróżowania zakładając, że moto ma 1 złącze USB i jedno zapalniczkowe w trakcie jazdy mogę do tego USB podłączyć np telefon w uchwycie na kierownicy zamiennie z nawigacją a z zapalniczkowgo ładować power bank z którego z kolei później podladuję inne szpeje. Mogę też do zapalniczkowgo wetknąć rozgałęziacz na 2 USB i coś tam podpiąć oprócz power banku.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |