![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#32 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A ja będę się upieral, że AT czy NAT to bardzo uniwersalny a jednocześnie przewidywalny motor.
Od 3 dni z synem 25 kg latam sobie po Portugalii. Robimy TET, jak nam dość wskakujemy na autostradę i drogi lokalne. Dziennie po 300 km, są kamienie, pioch a nawet błoto. Na autostradzie 120 można lecieć, ino dupa boli (bo to AT...). Nie widzę tego na DRZ czy innym BMW. ![]() Sent from my G8441 using Tapatalk |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
QMapShack - alternatywa dla BaseCamp | diego | Mapy | 1 | 07.06.2018 07:45 |
AGV AX-8. Alternatywa dla Shoei Hornet? | Miklaz | Kaski | 127 | 02.10.2012 17:59 |