Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.01.2019, 15:48   #13
czaja


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 102
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
czaja jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 17 godz 55 min 2 s
Domyślnie

Jeździłem u siebie w afryce na 130 i 140. Kolega miał 150 i w sumie jeden czort.
W ttr mam felgę 2.15 i przerobiłem 110,120 i 130. Myślę że różnice w jeździe były z tego względu, że różne modele opon.
Po przeliczeniu 150 na 3 cale wychodzi 50mm na cal.
W takim 950SE jest 2,5 cala i opona 140. Daje to 56mm na cal, a motocykl szybszy i mocniejszy od afry.
Z jazdą nie będzie problemu.
W takim exc jest felga 2,15 a gumy 140.
W 990 mam 4,25 opona 150 i jest to wymiar bliższy motocyklom szosowym jak enduro.
Co do ogumienia niezgodnego z homologacją doświadczeń żadnych nie miałem ale podejrzewam że problemy mogłyby być w razie W.
W samochodach jest jakiś wybór i podane kilka rozmiarów, a w moto dupa.
czaja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.