![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() |
![]()
Przy standardowych sprężynach pompowanie może i być potrzebne , oryginały są mięciutkie.
Przy progresach nigdy nie potrzebowałem. Ponadto po wypadzie w miejsca gdzie zwieszenie popracowało więcej niż na asfalcie wręcz spuszczam nadmiar. Następuje coś jak by samopompowanie. Zaworki czasem używam w taki sposób że jak chcę ciut twardziej to stawiam na centralkę odciążając lagi wciskam zaworek i podciśnienie zasysa sobie ile potrzebuje a jak chcę miękko to na kołach podjeżdżam do ściany naciskam nieco przód i wciskając zaworek wypuszczam namiar. Nigdy innych zmian ciśnienia nie potrzebowałem a te z pozoru drobne które stosuję robią różnicę wystarczającą. Jeśli jest możliwość to warto mieć zaworki. Może stwierdzili że bardziej ucywilizują Afryki , tylko po co ?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące lagi | greszczyn | NAT - Warsztat | 262 | 14.10.2022 19:11 |