![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Czarna to niby za bogato... Najlepiej będzie jak pojedziesz na pomiar kompresji. Ale nie ma cudów - pierścienie i uszczelniacze dają o sobie znać. Powoli nadchodzi czas remontów tych starszych AT. Mojej również.
Ale nie martw się - mimo, że nie ma tu psujących się AT kilka już przeszło remont w postaci wymiany uszczelniaczy i pierścieni ![]() No ale stary... trójeczka warta pieniąchów na remont serca ![]() ![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |