![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Podlasie
Posty: 2,656
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 min 7 s
|
![]()
Nic nie cieknie
![]() Chodzi o sprawę awaryjną, gdy jest w 50% zjechany gwint i może być gorzej. Prince, ale żeby wkręcić sprężynkę, to w tym przypadku trzeba by otwór przegwintować, tak? Jak to zroić, aby opiłki nie wpadły do środka silnka? Jak zachować osiowość [w najlepszym razie moto leży na boku]. Nie mam mozliwości przetransportowania moto do mechanika ![]() Mat7 - nie ma drobnozwojowych ![]() Na razie udało się wkręcić oryginalną śrubę [ta która zjechała gwint, to była akcesoryjna z magnesem, która jednak jest krótsza, no i jakaś taka do dupy generalnie...]. obserwuję ujście ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
podkłada śruby spustu oleju | mucha_dub | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 22 | 23.05.2014 22:52 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |
wymiary korka spustu oleju | klanol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 20.11.2008 23:07 |