![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]() Cytat:
Zresztą nie idzie o ilośc wystających cycków tylko o to żeby nie wkręcac oski za mocno. Co do simmeringu to może byc zwykły, bez rantu. On ma uszczelniac i tyle ![]() Pozdr newrom PS. Za pierwszym razem jak skręciłem przód pod okiem doświadczonego kumpla z siłą która była wystarczająca to bałem się szybciej jechac zeby mi koło nie odjechało ![]() |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Koła | Pawel | Hamulce, kola, opony | 18 | 14.03.2012 02:43 |
Tuleje osi koła PiT | BLOB | Wszystko dla Afryki | 4 | 13.02.2012 19:07 |