![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#35 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Posty: 4
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 dzień 34 min 32 s
|
![]()
Zaznaczam , że według mnie, pompa musi być zamontowana wyżej od dziury w kolektorze ssącym wylotem węża podciśnieniowego w dół na płask, wtedy to co do pompy się wdmuchnie grawitacyjnie spływa z powrotem do kolektora ssącego po zgaszeniu silnika, ja tak miałem i nie trzeba żadnych trójników.Wszyscy macie te pompy zamontowane w miejscu pompy elektrycznej i to bokiem, opary nie maja szans spłynąć z powrotem do węża.We wszystkich starych japońcach pompy te są montowane w fabryce wyżej od dziury w kolektorze ssącym i to na płasko wężem w dół.
Poza tym mam na sprzedanie taka pompę podciśnieniową bo przy sprzedaży afryki wyrabowałem i wstawiłem oryginalną , wystawie w dziale sprzedam. Ostatnio edytowane przez korbowody : 20.03.2015 o 15:21 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 22:18 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |