Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.01.2009, 09:16   #11
Ryży Koń


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 105
Motocykl: CRF300 Rally
Ryży Koń jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 56 min 12 s
Domyślnie

A ja uważam że dorabianie czegokolwiek to podcieranie doopy szkłem i tyle. Jak policzysz robotę i czas i kasę to wyjdzie ze taniej będzie kupić drugi silnik lub w ogóle drugi motocykl. Nie iwerzę ze uda się podorabiać graty i że to będzie działałao bez zastrzeżeń. Szkoda prundu
Ryży Koń jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
korbowód simson102477 Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 04.06.2014 08:58
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? Olek Uklad paliwowy i wydechowy 8 01.02.2012 21:26
korbowód/sworzeń/tłok Sławekk Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 06.10.2009 19:52
Zużycie zębatki Kudłaty Rysiek Rama, zawieszenia, napęd 36 10.06.2009 14:23
Jak założyć pierścień zabezpieczający sworzeń w KTM? Lepi Inne - dyskusja ogólna 8 11.03.2009 20:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.