Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.04.2014, 18:44   #13
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
No i chwilowo to jednak ciągnie paliwo z komór gaźnika.
Tylko teoretycznie z komór.
Są one tak małe że tak naprawdę paliwo leje się do nich w trybie ciągłym zależnym od zapotrzebowania silnika.
Komory i zaworek są stabilizatorem przepływu.

Dodam jeszcze aby nie mylić spalania średniego przy np max prędkości ze spalaniem na starcie z jedynki bo tu są spore różnice.
Dla przykładu przy 210/h Vectra pobiera ok 18ltr, przy ruszaniu normalnym na jedynce bierze pod 40ltr (w/g komputera) a wydajność pompy paliwa nominalna/fabryczna to 85ltr.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 17.04.2014 o 07:24
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyciek paliwa przy glebie... Arecki007 Uklad paliwowy i wydechowy 20 06.10.2011 15:20
Jak się zachowuje pompa przy braku paliwa w wężyku ?? paku Uklad paliwowy i wydechowy 9 01.03.2010 20:27
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.