![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() |
![]()
Tylko teoretycznie z komór.
Są one tak małe że tak naprawdę paliwo leje się do nich w trybie ciągłym zależnym od zapotrzebowania silnika. Komory i zaworek są stabilizatorem przepływu. Dodam jeszcze aby nie mylić spalania średniego przy np max prędkości ze spalaniem na starcie z jedynki bo tu są spore różnice. Dla przykładu przy 210/h Vectra pobiera ok 18ltr, przy ruszaniu normalnym na jedynce bierze pod 40ltr (w/g komputera) a wydajność pompy paliwa nominalna/fabryczna to 85ltr.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 17.04.2014 o 07:24 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyciek paliwa przy glebie... | Arecki007 | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 06.10.2011 15:20 |
Jak się zachowuje pompa przy braku paliwa w wężyku ?? | paku | Uklad paliwowy i wydechowy | 9 | 01.03.2010 20:27 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |