![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]()
Dokładnie jak pisze Matjas: najlepiej mieć dwa, jedno po przekaźniku, drugie bezpośrednio.
Czasem problemem jest wtyczka wypadająca z gniazdka od wibracji; wtedy zamiast gniazdka daję tam kostkę. Następnie biorę przedłużacz do gniazda zapalniczki (5-7 pln), obcinam z niego wtyczkę, zastępuję drugą częścią tej kostki, a gniazdko na przedłużaczu daję do tankbaga. Wtedy wtyczka ładowarki nie wytrzęsie się w trakcie jazdy (no ale ja mam tylko single ![]()
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wydolność alternatora/układu ładowania. | CzarnyEZG | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 22.04.2014 20:37 |
gniazdko 12V 'USB only' | everybike | Wszystko dla Afryki | 14 | 13.09.2013 14:12 |
Śniedziejace gniazdko w motocyklu | krystek | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 09.09.2010 11:16 |