Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.06.2013, 15:00   #4
sowizdrzal
Turysta DualSport
 
sowizdrzal's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
sowizdrzal is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Dokładnie jak pisze Matjas: najlepiej mieć dwa, jedno po przekaźniku, drugie bezpośrednio.
Czasem problemem jest wtyczka wypadająca z gniazdka od wibracji; wtedy zamiast gniazdka daję tam kostkę.
Następnie biorę przedłużacz do gniazda zapalniczki (5-7 pln), obcinam z niego wtyczkę, zastępuję drugą częścią tej kostki,
a gniazdko na przedłużaczu daję do tankbaga. Wtedy wtyczka ładowarki nie wytrzęsie się w trakcie jazdy
(no ale ja mam tylko single ).
__________________
Sowizdrzał
KTM 750 6T
Nie wierz, nie bój się, nie proś!
sowizdrzal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydolność alternatora/układu ładowania. CzarnyEZG Układ elektryczny i zapłonowy 7 22.04.2014 20:37
gniazdko 12V 'USB only' everybike Wszystko dla Afryki 14 13.09.2013 14:12
Śniedziejace gniazdko w motocyklu krystek Układ elektryczny i zapłonowy 17 09.09.2010 11:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.