![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Z tymi didami to nie do końca mit. Np. do BIGa istnieją dwa rodzaje łańcuchów rozrządu DIDa; jeden ma wytrzymałość 1250kg a drugi 1700kg a różnią się ostatnią literką oznaczenia... gdzieś na forum DR ktoś się doktoryzował na ten temat, bo były przypadki wyciągania się DIDów po jednym sezonie(np. kulka).
Kolejny przypadek(mój) łańcuch balanserów, też do BIGa DID nówka sztuka, od razu naciąg w połowie... po dwóch regulacjach naciąg się kończy tj. po 12tyś. Dodam, że przy montażu oryginałów suzukowskich, które kosztują dwa razy więcej niż DIDy wytrzymują przebiegi 40-50tyś.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Praca silnika - chodzi jak pijana.. | yuchyo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 21.06.2012 15:23 |
Temperatura a praca silnika | MARTINEZ | Układ chlodzenia | 7 | 01.03.2012 13:35 |
Fotopodróżnik - praca... | miroslaw123 | Kwestie różne, ale podróżne. | 8 | 24.02.2012 11:31 |