![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Osłony nie ma sensu malować- pierwszy przejazd po szutrze zniszczy malowanie. Można by anodować ale to też trochę przerost formy nad treścią. Polerka włókniną jest najtańsza i daje dobry efekt na długo. Przy grubych rysach można papier ścierny (400/1000/1500) lub pasta polerska i szczotka na wiertarkę!
![]() To zdjęcie zrobiłem blisko pół roku i jakieś 5 tyś km po polerowaniu- całkiem nieźle się trzyma a lakier by mi wypiaskowało. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem - przedni błotnik zahacza o osłonę silnika. | Roger | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 34 | 11.11.2015 01:28 |