Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.06.2011, 13:33   #10
Jaro-Ino
 
Jaro-Ino's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
Jaro-Ino jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
Domyślnie

Wpływ na to ma kilka czynników jak już zauważono. Ja shimmy przy trampku i Afrze miałem jeżdżąc z tylnym kufrem lub mając złe ciśnienie w kołach. Łożysko główki ramy ciaśniejsze lub luźniejsze nie miało wpływu. Zmiana opon lub łożysk w kołach też nie. W sportach shimmy łapiesz przez ostrzejszy kąt główki ramy. Jak jeździsz z kufrem to tworzą się na ogonie motocykla wiry carmana, które powodują ciągnięcie tyłu motocykla raz w prawo, raz w lewo.
Jaro-Ino jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zakup opon, a indeks prędkości S - H adamsluk Hamulce, kola, opony 12 25.07.2013 12:41
Wizualizacja prędkości podczas jazdy sizyrk Układ elektryczny i zapłonowy 18 13.03.2013 20:59
Afra dziwnie faluje przy stałej prędkości blackcock84 Układ elektryczny i zapłonowy 32 27.06.2012 20:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.