![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Bo jak przytrzymasz kierownice to zmieniasz jej masę własną i rezonans ustępuje.
Ja tak pytam bo w 80% mam shime, tak przy 120-130 km/h, przy przyspieszaniu i strasznie mnie to wpienia na trasie. Cytat:
Dlatego też mam zamiar zmienić mocowanie (przesunać z 5mm) lag w pułkach i zobaczę co to da. Moim zdaniem zmiana takich spraw jak podwyższenie kierownicy czy kąt pod jakim jest zamontowana w uchwytach też może mieć wpływ na obniżenie efektu (ale nie na samo powstawanie shimy) Tu fajnie widać jak mało może to mieć wspólnego z samym kołem, to jest wyłącznie kwestia rezonansu mas (tak jak żołnierze maszerujący na moście) Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.02.2013 o 15:30 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zakup opon, a indeks prędkości S - H | adamsluk | Hamulce, kola, opony | 12 | 25.07.2013 12:41 |
Wizualizacja prędkości podczas jazdy | sizyrk | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 13.03.2013 20:59 |
Afra dziwnie faluje przy stałej prędkości | blackcock84 | Układ elektryczny i zapłonowy | 32 | 27.06.2012 20:22 |