![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Mi się wydaje, że to w głównej mierze kwestia kąta pochylenia osi obrotu kierownicy względem geograficznego poziomu oraz sił wzdłużnych i poprzecznych występujących w strefie kontaktu opony z podłożem. Ale co z tego w zasadzie. Z tym się jeździ.
Najważniejsze to wiedzieć jak się z tego wyratować.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zakup opon, a indeks prędkości S - H | adamsluk | Hamulce, kola, opony | 12 | 25.07.2013 12:41 |
Wizualizacja prędkości podczas jazdy | sizyrk | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 13.03.2013 20:59 |
Afra dziwnie faluje przy stałej prędkości | blackcock84 | Układ elektryczny i zapłonowy | 32 | 27.06.2012 20:22 |