![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Ponieważ sam zwlekałem z zakupem właśnie do takiej dyskusji (dzięki Kaźmir), naczytałem się tu i w necie. Powiem Ci tak jak ja to rozumiem:
- jakby to była sama sprawa kabli to nie byłoby problemu - wystarczyłoby włożyć pomiędzy kostkę (oryginał), "przedłużkę" z kabli grubych - co wyziębiłoby kable i dało dodatkowy opór - a tak to nie działa. Płytka pod regler też niewiele zmienia. Reasumując: nie w samej ciepłocie problem. - zły regler rozwali uzwojenie ładowarki (alternatora), a to już chyba gorzej niż naprawa reglera (nie jest tak łatwo wymienny i oczywiście koszty) - pomijam fakt modułów (te cuda co sterują iskrą) - moim zdaniem to efekt domina może się pogłębiać. Oczywiście nie mówię, że regler jest zły, ale jak nie wiadomo jak działa - nie wiadomo czy będzie działał. Bo np. kufry nadwornego pancernika (i reszty) wiadomo jak pospawane ![]() ![]() Tyle oczami laika.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |