Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.05.2010, 10:02   #3
Uriel


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 230
Motocykl: RD03
Przebieg: Cofany
Uriel jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 21 godz 4 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Nieopłacalne jest nabywanie koła ze skorodowaną felgą
Odstępstwa od zasady
- gdy odnawiamy zabytek ( koszta mniej istotne , liczy się efekt)
- gdy zmieniamy felgę na 18" .Kupujemy tylko dla piasty
Przy rozbieraniu koła - szprychy na gwintach z reguły są tak zapieczone
że zostaje tylko cięcie.
Koszt dokupienia nowych szprych + koszt zaplecenia na nowo + dobra felga jest większy niż dobre nieskorodowane koło
A ile powinno kosztować dobre koło do RD03? Potrzebuję piasty, w moim kole wszystko poza nią jest ok. Tak kombinowałem czy dałoby się zrobic przeszczep piasty do mojego? Zakładam, że samej piasty nie kupię do RD03?
__________________
Piszę poprawnie po polsku.
Uriel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziura w spodniach wytopiona przez tłumik. Jak zaradzić? Lepi Archiwum 6 05.01.2009 00:49


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.