![]() |
Jak zaradzić rdzy na feldze
Pytanie czysto teoretyczne. Moge nabyć koło ale ma ma skorodowaną felgę. Jak sobie z tym poradzić? Szprychy też dotknęła zaraza ale rozumiem że mogę przełożyć ze swojego starego i będzie cacy.
|
Cytat:
Odstępstwa od zasady - gdy odnawiamy zabytek ( koszta mniej istotne , liczy się efekt) - gdy zmieniamy felgę na 18" .Kupujemy tylko dla piasty Przy rozbieraniu koła - szprychy na gwintach z reguły są tak zapieczone że zostaje tylko cięcie. Koszt dokupienia nowych szprych + koszt zaplecenia na nowo + dobra felga jest większy niż dobre nieskorodowane koło |
Cytat:
|
Cytat:
Dolicz koszt szprych+ centrowanie wątpię byś uratował swoje....ale może ;) |
Cytat:
Ponawiam pytanie, bo będę próbował negocjować - ile tak pi razy oko powinno kosztowac koło tylne do RD03 (w ogóle da się kupić nowe czy tylko używki?) ? |
Cytat:
Felga+ zaplecenie+ szprychy - około 700/800 nowe koło ma wartość Twojego RD03 ( bez urazy i obrazy) Najlepiej i najtaniej - używane nieskorodowane koło. Zanim coś zrobisz , spróbuj odkręcić swoje szprychy |
Cytat:
No dobra, czyli widzę, że muszę szukać kompletnego koła bez rdzy. Padaka bo tył mi tańczy jak chce. Dzięki za pomoc. |
Cytat:
Ceny , które podałem - to części akcesoryjne.Nieoryginalne ,ale nowe. U mnie problem był ten sam. skorodowana felga. Dałem nową felę+szprychy i starą piastę. Mam teraz nówkę. Felgę zrobiłem na 18" |
Pantera jest warta więcej pewnie, ale ja za uczciwy jestem żeby ją sprzedać. W ogóle nie powinienm o tym pisać nawet bo się dowie i przestanie się słuchać.
A nie sprzedają akcesoryjnych kół :D? Pominięcie etapu zaplatania centrowania i hokus pokus pewnie zmniejszyłoby cenę i szansę na to że ktoś coś spierniczy. |
Cytat:
około tysiąc euro za szt.:haha2: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.