| 
			
			 | 
		#871 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Super wybór tylko pamiętaj że wszystko ponad V1 kieruje strugę na tylne kierunki i je topi więc jeśli jeszcze nie zmieniłeś na jakieś małe ledy to najprawdopodobniej będziesz musiał to zrobić. 
		
		
		
		
		
		
			Jak już zamontujesz to daj fotkę jak to siadło. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#872 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#873 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: KRK 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 20 godz 37 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sexy bagażnik od Rally Raid. Nie psuje linii motka, a spełnia swoją funkcję.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#874 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Feb 2024 
				Miasto: Jelenia Góra 
					
				
				
					Posty: 1
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 5 godz 12 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#875 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: KRK 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 20 godz 37 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#876 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: KRK 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 20 godz 37 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			FYI: 550Performance ma już dostępną opcja fleszowania ECU w europejskich modelach CRF300.  
		
		
		
		
		
		
		
	Tutaj wideo człowieka, z którym korespondowałem. Twierdzi, że przesyłka w obie strony (trzeba wysłać do juesej, jeśli nie chce się kupować nowego ECU) trwała ok. 2 tygodni. https://www.youtube.com/watch?v=0Dh0g1QIY7A  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#877 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2022 
				Miasto: Malbork 
					
				
				
					Posty: 33
				 
Motocykl: crf300l 
				
				
				 
Online: 11 godz 30 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Dobrze, że w końcu jest dostępny soft od 550performance. Sporo aktualizowali ale najważniejsze to "Engine speed limiter set to 11000 RPM". Filmik z testów wygląda obiecująco. Gdyby nie 'ekologia' to możliwe, że CRFa z fabryki tak by wyjeżdżała. Chłopak z filmu pokazuje też jak zawieszenie RR powinno działać i to jest sztos, miękko ale nie gumowo. https://youtu.be/61MEopUr3sU?si=wLHU9bbHWUwhsOnV Ostatnio edytowane przez janina : 20.05.2024 o 17:02  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#878 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: KRK 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 20 godz 37 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#879 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: KRK 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: CRF300L 
				
				
				 
Online: 20 godz 37 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zamontowałem w końcu MotoX V4 i poszwendałem się nieco po skałkach. 
		
		
		
			Wizualnie - super, montaż (z demontażem tłumika OEM) jakieś 20 minut. Wszystko ładnie spasowane, zjazd z masą jakieś 2.5kg. Pierwsze wrażenia z jazdy: jest niestety nieco głośniej, choć bez tragedii. Bez DBkillera jest baaaaardzo głośno. Wiem, bo go dziś zgubiłem przy którymś ostrzejszym podjeździe. Wracając przez miasto czułem się jak wieśniak :/ Może to subiektywne, ale mam wrażenie, że moto żwawiej/płynniej reaguje na przepustnicę po zmianie. Wie ktoś może, czy "uniwersalne" dbkillery spasują do puszki MotoX?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#880 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wjechał nowy set opon, tym razem badam co takiego jest w Dunlopie D606 że kosztuje dwa razy tyle co inne gumy na tył. Założyłem dziwny rozmiar 120/90/18 a do tego na przód wjechał sprawdzony MC360 mid-hard 90/90/21. 
		
		
		
			Stale też szukam złotego środka w ustawieniach tłumienia odbicia mojego amortyzatora YSS. Poklikałem też ostatnio trochę u kolegi bo nie ruszał od kiedy kupił, ostrzegłem żeby uważał bo tył wytłumiony to i moto chętniej na koło będzie szło, nie minęło więcej niż pół godziny i miał moto na klacie a blachę w trawie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 | 
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |