| 
			
			 | 
		#51 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Efekt bardzo podobny do DCT osiągniesz w manualu z QS, sprzęgło zostanie tylko do ruszenia, plus oszczedzisz 10 kg
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Można też wywalić ori i dać Rekluse jak ktoś nie chce sprzęgła. No i gasł nie będzie jak to bywa w DCT  
		
		
		
		
		
		
		
	 .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
to w ogóle nie problem, ostatecznie każde sprzęgło będzie zużywać się 2x wolniej  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() tam jest dość skomplikowane sterowanie, i elektronika, i elementy wykonawcze, i czujniki. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 przy układzie wtryskowym też masz elementy wkonawcze oraz czujniki więc takie generalizowanie jest pozbawione sensu możesz też nie dostać urlopu lub pogoda się załamie i też nie pojedziesz   DCT ma więcej zalet jak wad, dla każdego jednak te zalety i wady mają inna wagę.
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | |
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  . Jak tylko pojawi się DCT z 2016 to birę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bukowski, żartowałem tylko... 
		
		
		
		
		
		
		
	Wszystkie te nowe motongi, wydają się jakieś takie coraz bardziej awaryjne.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 zresztą, czy ktoś słyszał o wysypanej skrzyni manualnej w NAT? Bo o problemach z DCT trochę w sieci wisi... A i to, zakładam, z jazdy szosowej głównie. utop parę razy NAT z DCT, wtedy pogadamy o generalizowaniu :P Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Tak samo moglibyśmy demonizować układ CDI ze zmiennym kątem zapłonu - bo to czujniki i elektronika - a najlepszy zapłon to po prosty przerywacz. Tylko potem chcemy małe spalanie, dużą moc, niską wagę... Co do zmiany biegów zawsze mamy opcję zmieniania ich "bez sprzęgła". Działa prawie jak automat   W sumie w rd07 nauczyłem się zmieniać biegi przy delikatnym dotknięciu sprzęgła i zmiany praktycznie nie było czuć. Ale działało to tylko w górę. W 125 zmieniałem bez sprzęgła w górę i dół kilka razy, i fajnie to działało.I jeszcze jest jedna zaleta "elektroniki" a mianowicie diagnostyka. Do samochodów można kupić na aliexpres czytnik obd2 i jak auto stanie, zapali się check engine to sprawdzamy i wiemy o problemie (czasami zanim on wystąpi). Sent from my SM-J600FN using Tapatalk  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   1190 niestety w 2015 dostal inny system i jest z nim problem choc pewnie nie bawem ktos to rozwiarze. Z Honda powinno byc podobnie z czasem wszak to nie prom kosmiczny.
		 | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |