| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Kurowice 
					
				
				
					Posty: 544
				 
Motocykl: Transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Legendy o braniu oleju przez transalpy to są dopiero bzdury... 
		
		
		
		
		
		
			Sprawdz jeszcze stan tylnego zawieszenia, bo łożyska do kiwaczki trochę kosztują. I tych modułów bym się nie bał bo już są dostępne zamienniki w normalnych pieniądzach. Co do przegrzewania... Trampki są generalnie "zimne", raczej trudno będzie Ci go przy sprzedającym rozgrzać aż do uruchomienia wiatraka. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
| 
			
			 majsterkowicz amator 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Galway/Wyrzysk 
					
				
				
					Posty: 2,242
				 
Motocykl: XR650r & XRV750 
Przebieg: ~50kkm+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 41 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	![]() -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie: Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka"  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Dołączył: 28.5.2006 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Od 1996 r produkcji będzie miał TPS. czyli jeden pojedyńczy moduł. 
		
		
		
		
		
		
			W afri masz z prawej strony gażników TPS w czarnej obudowie, tak samo powinno być w TA. Moduł powinien być z boku, z pojedyńczą kostką, jest już cyfrowy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Navigare necesse est vivere non est necesse.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wg mnie nie została tu napisana jedna z ważniejszych rzeczy do sprawdzenia- luz pomiędzy ramą a korkiem do ustawiania zaworów na pierwszym cylindrze. Wiele trampków powypadkowych ma "zwichrowane" ramy i tego korka nie da się wykręcić.    
		
		
		
		
		
		
			Branie oleju przez trampki (afryki tez) często bierze się ze zgubienia korka od rurki wychodzącej z airboxu. Po ponownym zaślepieni często jest za puźno i moto bierze oliwę. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Kurowice 
					
				
				
					Posty: 544
				 
Motocykl: Transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli silnik jest zdrowy i nie katowany to czemu miałby ten olej brać... albo inaczej, czemu jeden ma brać a inny nie? Pomijając oczywiście przypadek podany przez Motormaniaka.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem czemu, ale silnik z dużym przebiegiem niby zdrowy ale nowy już nie jest. Plotka też głosi że te z czarnym silnikiem bardziej brały, nie wiem czy to prawda czy po prostu są najstarsze i największe przebiegi mają.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 1,601
				 
Motocykl: nie mam 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Za samo rozebranie motka, zapłaci więcej niż zyska na zbiciu ceny.  
		
		
		
		
		
		
		
	Panowie, to nie "super okazja, nówka sztuka, jeżdżona tylko przez babcie do kościoła, 93 r. i tylko 3000 km przebiegu). Motocykl jeździ? jeździ Właściciel narzeka? nie, Jaki powód zmiany? Stan łańcucha, wałek zdawczy - widać gołym okiem, by nie być zaskoczonym modułu pod siedzeniem - czy nie są już przygniecione czy nie. Są zamienniki, ale można zadbać o obecne. cała reszta - co nie widać gołym okiem. W końcu to UZYWANA maszyna. Jak widać nawet po filmiku, mało jeżdżona po trudnym, a więc raczej nie topiona i do dobita. Z resztą trzeba się pogodzić - każdy, ale to każdy motorek w podobnej cenie będzie wygladał identycznie lub nawet bardziej zużyty. Co do brania oleju: mój, a przypomne jest z 93 r. nie bierze oleju.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Chełm/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 40
				 
Motocykl: transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 17 godz 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam Radek  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |