| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2021 
				Miasto: rzgów 
					
				
				
					Posty: 67
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 13 godz 18 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak wyżej. Gniazdko zdechło. Czy ktoś się orientuje czy za ładowanie gniazdka odpowiada któryś z bezpieczników? W manualu nic nie znalazłem, a nie chcę grzebać. Nie ukrywam gniazdko mi się przydaje...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	jutro nie będzie lepiej, będzie tak samo- tylko bardziej  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Londyn 
					
				
				
					Posty: 3
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 5 dni 9 godz 24 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jesli mnie pamiec nie myli i jest to orginalne hondowskie gniazdo bezpiecznik jest po prawej stronie pod czacha. 
		
		
		
		
		
		
		
	Przynajmniej u mnie tak jest.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli to oryginalne gniazdo montowane przez Hondę to jest pod czachą bezpiecznik 7,5A do wymiany. Niestety sporo do rozebrania z moto, aby go wymienić.  
		
		
		
		
		
		
		
	Poza tym sugeruje zmianę na 10A (ale nie więcej bo przewody jakies grube nie są) i umieszczenie go tam gdzie ja (opis tutaj)  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2021 
				Miasto: rzgów 
					
				
				
					Posty: 67
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 13 godz 18 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rozumiem, że muszę zdjąć boczne plastiki, żeby się dostać do kosci bezpiecznika? To zajebiście bo jeszcze muszę zdjąć gmole a potem modlić się żeby nie urwac plastikowych zaczepów. Zawsze mnie zastanawia czemu wszyscy tek utrudniają takie prozaiczne rzeczy jak wymiana bezpiecznika na przykład. Pół motocykla do rozbiórki..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	jutro nie będzie lepiej, będzie tak samo- tylko bardziej  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Przynajmniej są w ogóle bezpieczniki - w GS1200 nie ma ani jednego   Wszystko via CAN jakoś tam jest zrobione. Jedyne które są to moje z dodatkowej instalki do akcesoriów.
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taka to juz Honda. Zeby dostac sie do przekaznika pompy paliwa tez musze sciagac owiewki, i modle sie zeby zaden z tych zakichanych zaczepow nie strzelil.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2021 
				Miasto: rzgów 
					
				
				
					Posty: 67
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 13 godz 18 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślę sobie że może na razie po prostu kupię zewnętrzna ładowarkę usb z kablem do aku, a jesienią będę przy nim grzebel, albo zostawię to moim szpeniom 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	jutro nie będzie lepiej, będzie tak samo- tylko bardziej  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zalecam via przekaźnik lub chociaż jakiś wyłącznik + obowiązkowo bezpiecznik. Inna sprawa że taką zewnątrzną ładowarkę jak chcesz mieć ją koło kierownicy gdzieś, to i tak musisz instalację poprowadzić tzn rozebrać nieco moto.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Jak Zamontowalem Gniazdka Zapalniczki | AWOBIALY | Wszystko dla Afryki | 6 | 13.02.2010 17:40 |