![]()  | 
	
		
 Awaria gniazdka ładowania CRF 1000 
		
		
		Jak wyżej. Gniazdko zdechło. Czy ktoś się orientuje czy za ładowanie gniazdka odpowiada któryś z bezpieczników? W manualu nic nie znalazłem, a nie chcę grzebać. Nie ukrywam gniazdko mi się przydaje... 
	 | 
		
 Jesli mnie pamiec nie myli i jest to orginalne hondowskie gniazdo bezpiecznik jest po prawej stronie pod czacha. 
	Przynajmniej u mnie tak jest.  | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Jeśli to oryginalne gniazdo montowane przez Hondę to jest pod czachą bezpiecznik 7,5A do wymiany. Niestety sporo do rozebrania z moto, aby go wymienić.  
	Poza tym sugeruje zmianę na 10A (ale nie więcej bo przewody jakies grube nie są) i umieszczenie go tam gdzie ja (opis tutaj)  | 
		
 Rozumiem, że muszę zdjąć boczne plastiki, żeby się dostać do kosci bezpiecznika? To zajebiście bo jeszcze muszę zdjąć gmole a potem modlić się żeby nie urwac plastikowych zaczepów. Zawsze mnie zastanawia czemu wszyscy tek utrudniają takie prozaiczne rzeczy jak wymiana bezpiecznika na przykład. Pół motocykla do rozbiórki.. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Przynajmniej są w ogóle bezpieczniki - w GS1200 nie ma ani jednego ;) Wszystko via CAN jakoś tam jest zrobione. Jedyne które są to moje z dodatkowej instalki do akcesoriów.  | 
		
 Taka to juz Honda. Zeby dostac sie do przekaznika pompy paliwa tez musze sciagac owiewki, i modle sie zeby zaden z tych zakichanych zaczepow nie strzelil. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Myślę sobie że może na razie po prostu kupię zewnętrzna ładowarkę usb z kablem do aku, a jesienią będę przy nim grzebel, albo zostawię to moim szpeniom  
	 | 
		
 Cytat: 
	
 Zalecam via przekaźnik lub chociaż jakiś wyłącznik + obowiązkowo bezpiecznik. Inna sprawa że taką zewnątrzną ładowarkę jak chcesz mieć ją koło kierownicy gdzieś, to i tak musisz instalację poprowadzić tzn rozebrać nieco moto.  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:55. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.