![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]()
z moich obserwacji wynika iż skrzynia niczego się nie uczy a jedynie dostosowuje do chwilowego stylu jazdy kierowcy... o nauce można by napisać gdyby sterownik DCT brał poprawki na zmianę biegów wymuszone przez przyciski i wprowadził je długofalowo a w obecnym stanie wystarczy zacząć jechać delikatnie i znowu 6 bieg wrzuci przy 55km/h i w żaden sposób nie da się tego wyeliminować, jedynie zmiana trybu na S lub manual z czego ten pierwszy będzie już ciągle mieszał biegami od 55-70km/h od 4 biegu do 6 a spokojnie można jechać tylko na 5 bez grzebania w przełożeniach natomiast tryb D przy 55km/h będzie męczył 6 bieg i każdorazowa redukcja i tak kończy się wrzuceniem 6
dla mnie soft jest niedopracowany Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.04.2019 o 13:25 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelot ,fakty i mity | gumpinoga | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 12.03.2019 15:16 |
Serwis Africa Twin - pomoc w nauce od podstaw :) | vanik | Regularne czynności serwisowe | 29 | 13.04.2018 10:04 |
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo | R2D2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 217 | 17.12.2013 20:45 |
Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 19:54 |