tak jak napisalem - nie poloze glowy za parametry podane przez sprzedawce ale moj klucz przy deklarowanych 740Nm to zupelnie inna liga. niby nic w motocyklu nie powinno byc dokrecone z taka sila ale ludzie lubia dokrecac tak az sok kapie z gwintu i po pewnym czasie srubunki sa nie do ruszenia. ten czerwony juz 3-4 razy mi uratowal tylek. BJC sa wlasciwie identyczne jak w/w.
od ~15 lat uzywam klucza ASTA IT-242-A1 i w 90% wystarczal do pracy z motocyklami.
p.s. rekord pobil Kawasaki Versys 650, w ktorym klucz 1500Nm podpiety pod zbiornik 500L nie dal rady ruszyc nakretki zebatki zdawczej, ktora wedlug instrukcji powinna byc dokrecona z momentem 125Nm. udalo sie dopiero kluczem 1' na wulkanizacji :O
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 08.04.2025 o 08:57
|